Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Tczew szuka przewoźników

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
23-04-2025
Ostatnia modyfikacja:
23-04-2025
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Tczew szuka przewoźników
fot. Gmina TczewIveco Bus typu CBLE4/00 w taborze gminy
Gmina miejska Tczew ogłosiła właśnie przetarg na świadczenie usług przewozowych na potrzeby komunikacji miejskiej w Tczewie. W grę wchodzi użytkowanie na liniach miastach co najmniej 30 autobusów klasy MAXI i MEGA.

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozu regularnego w ramach lokalnego transportu zbiorowego dla potrzeb komunikacji miejskiej w Tczewie. Do realizacji zamówienia wymagane jest posiadanie co najmniej 27 autobusów klasy MAXI oraz 3 autobusów klasy MEGA.

Podstawowe wymagania i kwestie organizacyjne

Szacunkowa liczba wozokilometrów objętych zamówieniem wynosi 853.125, w tym 810.468 wzkm 27 autobusami klasy MAXI i 42.657 wzkm 3 autobusami klasy MEGA. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia/zmniejszenia liczby wzkm o 10%, jednak z tytułu zmniejszenia liczby wzkm Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe roszczenie względem Zamawiającego.

Autobusy skierowane do realizacji zamówienia muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2012 roku. Nie dopuszcza się również w postępowaniu składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia nie może zostać podzielony na części ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i celowościowych.

Jak poinformowała w dokumentach przetargowych gmina, Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części, ponieważ podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi (zamówienie stanowi jednolitą usługę, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców, realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu) oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia (wielu Wykonawców ujęłoby w cenie te same koszty pośrednie np. ubezpieczenie, zarządzanie flotą). Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu całej usługi. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.

Termin składania ofert upływa dnia 26.05.2025 r. o 9 rano, a wymagany termin realizacji to 7 miesięcy, licząc od dnia 01.09.2025 r. do 31.03.2026 r.

Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, gmina będzie się kierowała następującymi kryteriami: cena wykonania zamówienia - 60 pkt oraz średni rok produkcji oferowanego taboru - 40 pkt.

Szczegóły techniczne

Pojazdy użytkowane na wskazanych przez gminę trasach mają być wyposażone w system monitoringu i geolokalizacji oraz system informacji liniowej. Świadczenie Usług realizowane ma być autobusami miejskimi niskopodłogowymi typu MAXI lub typu MEGA, spełniającymi graniczne parametry techniczno-użytkowe wskazane przez Zamawiającego.

Przed wdrożeniem każdego pojazdu do ruchu musi on uzyskać certyfikację Organizatora, tj. zgodności parametrów z umową. Certyfikacja pojazdu następuje w terminach wskazanych w umowie.

Wyróżnia się następujące typy pojazdów (autobusów), ze względu na ich długość: MAXI – o długości od 11,01 m do 13,50 m; MEGA – o długości od 17,50 m do 18,75 m. Wymaga się, aby autobusy posiadały co najmniej 85 miejsc w autobusie typu MAXI oraz co najmniej 135 w autobusie typu MEGA, w tym co najmniej 27 miejsc siedzących w autobusie typu MAXI oraz co najmniej 40 w autobusie typu MEGA. Wymagany układ drzwi w autobusie typu MAXI to 2-2-2 lub 1-2-2), a w autobusie typu MEGA 1-2-2-0, 1-2-2-2, 2-2-2-0 lub 2-2-2-2.

Autobusy poszczególnych typów muszą spełniać następujące graniczne parametry techniczno-użytkowe: rok produkcji – co najmniej 2012; norma czystości spalin – co najmniej Euro 5; skrzynia biegów – automatyczna.
Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Znamy pakiety z przetargu kolejowego kujawsko-pomorskiego

Komunikacja

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Prawo & Finanse

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Jakub Madrjas 30 sierpnia 2021

Ząbki znów szukają przewoźnika

Prawo & Finanse

Ząbki znów szukają przewoźnika

Jakub Dybalski 27 sierpnia 2019

Oborniki będą szukać nowego przewoźnika na przyszły rok

Komunikacja

Zobacz również:

Znamy pakiety z przetargu kolejowego kujawsko-pomorskiego

Komunikacja

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Prawo & Finanse

Przewozy za miliard w sto i jeden nocy

Jakub Madrjas 30 sierpnia 2021

Ząbki znów szukają przewoźnika

Prawo & Finanse

Ząbki znów szukają przewoźnika

Jakub Dybalski 27 sierpnia 2019

Oborniki będą szukać nowego przewoźnika na przyszły rok

Komunikacja

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5